2002- Page 3

DigiGigi

Stroomstootjes

10 mei 2002
De herinneringen worden als stroomstootjes toegediend, zodra ik de trein uitstap en de stad binnenstap, waar ik ben geboren, en waar ik veel tijd heb doorgebracht. Ik ging er naar de middelbare school, ik leerde
737 gelezen
DigiGigi

Dandy is dood

6 mei 2002
Gisteren vierden we de bevrijding van de onderdrukkers tijdens de Tweede Wereld oorlog. Eergisteren herdachten we de slachtoffers. Vandaag is Pim Fortuyn geliquideerd. Dandy is dood. Vermoord. In Nederland.  In N E D E R
814 gelezen
DigiGigi

zero to bitch

5 mei 2002
Twee bakken met aardbeien, twee Galia meloenen, een kilo bananen, een krop sla, pommodori�s, komkommer, Fuij appels, verse munt en verse peterselie, kloosterbrood, St. Janskruidenthee en flessen bron water, dat is het antwoord dat ik
753 gelezen
DigiGigi

Naar huis

2 mei 2002
Mijn versnellingsbak is kapot. Ik ben mijn drive kwijt, en ik weet niet meer wat ik doe, en waarom ik het doe. Eigenlijk ben ik mijn plezier in mijn leven en mijn baan kwijt, sinds
738 gelezen
DigiGigi

Grass Moon

28 april 2002
Ik onderneem de dingen die ik zou doen binnen een relatie. Maar dan alleen. Ik heb, misschien wel voor het eerst in mijn leven, een relatie met mezelf. Dat bedacht ik toen ik gisteravond naar
754 gelezen
DigiGigi

Amen

21 april 2002
Het was te gemakkelijk. Te veilig en te comfortabel. Hij zittend op de bank, ik languit met mijn benen over zijn schoot. Een Engels interview op de televisie waar we samen naar kijken en af
732 gelezen
DigiGigi

Afrodisiacum

18 april 2002
Hij liep een eindje verderop in de straat. Ik sloeg de hoek om, gewapend met een gesneden Kloosterbrood, – uitgezocht omdat het zo goed past bij mijn onderzoek naar het leven in de Middeleeuwen in
749 gelezen
DigiGigi

Voorpagina

16 april 2002
Ik krijg een voorpagina in plaats van een binnenkatern in de eerstvolgende uitgave van de Amsterdamse Binnenkrant. Het is natuurlijk een buurtkrant, en vooralsnog ben ik nog lang geen sterverslaggever, maar ik beschouw het wel
3.3K gelezen
DigiGigi

Tussen hoofd en gevoel

6 april 2002
Het is eng, om helemaal aan jezelf overgeleverd te zijn. Geen ander leven dan het mijne, waar ik me om kan bekommeren. Geen afleiding van ik. Alles wat ik kan doen is mezelf onder ogen
712 gelezen
DigiGigi

Beetjes sterven

1 april 2002
Iets van deze archaïsche natuur herken ik ook in mezelf. Ze heeft me de niet altijd aangename gave geschonken de mensen en de dingen te zien zoals ze zijn. Ik kan me weliswaar laten misleiden
725 gelezen
DigiGigi

Vermoorde vlinders

29 maart 2002
Drie jaar geleden viel Pasen ook in het eerste weekend van april. Over een paar dagen schrijf ik dus al drie jaar in mijn dagboek. Hoewel er in 2000 niet veel delen gepubliceerd zijn. Dat
714 gelezen
DigiGigi

Therapie

28 maart 2002
Ik moet naar de fysiotherapeut. Een bijzondere, aldus mijn huisarts. Volgens hem zijn de klachten rond mijn schouder best te verhelpen, en is het te zot voor woorden, dat ik al zo lang de pijn
726 gelezen