2002- Page 5

DigiGigi

Terug

21 januari 2002
Het is een moeilijke weg terug. Ik ben zo bang. En zo verloren. Ik weet dat ik iets moet doen om de ijskorst te laten smelten. Twee weken lang ben ik in mijn Schaduwwereld afgedaald,
744 gelezen
DigiGigi

Duimelot

3 januari 2002
Het was onbehoorlijk koud toen ik gisteravond op de tram stond te wachten op het Leidseplein. Meestal rijdt die stipt, maar vanavond was hij te laat en overvol. Hutjemutje op elkaar gepakt, had ik moeite
644 gelezen
DigiGigi

Champagne en zalm

2 januari 2002
Ik kreeg mijn wisselgeld in Euro’s, toen ik bij de bakker een halfje volkoren en twee chocolade-croissants kocht. Ik heb de nieuwe valuta nog niet uitgebreid bestudeerd, en ik werd ergens nog verrast door de
887 gelezen
1 3 4 5